tisdag 29 december 2009

2009=)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var med i insparken och hade på mig superhjältekläder i två veckor.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Börja träna och plugga mer
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Bara bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag otroligt tacksam för!!
5. Vilka länder besökte du? Turkiet med Emma:)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nä tror inte det.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Finns några datum men det hållar jag för mig själv.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har klarat 60p universitetspoäng=)
9. Största misstaget?Har nog inte gjort någpt stort misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo, har nog aldrig varit sjuk så ofta som detta år
11. Bästa köpet? Utlandsresan till Turkiet=)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Böcker och mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina fina vänner som jag har haft runt omkring mig, gamla som nya!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? All partymusik som har varit populär detta år=)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!!!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj =)
19. Favoritprogram på TV? Greys
20. Bästa boken du läste i år? Har bara läst ekonomi och pedagogikböcker och ingen var speciell rolig!
21. Största musikaliska upptäckten? ????
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kom inte ihåg vad jag fick men det var nog bra=)
23. Något du önskade dig men inte fick? Jag är inte den personen som önskar mig saker
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tentapluggade men mina kära vänner kom insmygandes och skämde livet ur mig och bjöd på en god tårta=)
25. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så många fina människor i år, genom plugget och utanför plugget och alla har varit toppen!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar