måndag 23 november 2009

från en panikemelie till en lugn emelie på en dag!

Igår ville jag verkligen bara lägga mig ner och grina, få ut all min ångest inför lektionen imorgon. Jag har absolut ingen ångest att stå där framme och prata men jag vill veta vad jag pratar om, och igår kändes det verkligen hopplöst och jag såg framför mig hur allt skulle gå åt helvete! Sov oroligt hela natten och vaknade och kände fan, jag vill inte till skolan och se på alla som ska hålla lektion idag. Fick mig upp iaf och alla var såklart jätteduktiga men alla hade lagt sig på en lagom nivå och det kändes skönt. Nu hoppas jag att den här nivån forsätter.!

Sen har jag äntligen börja förstå mitt ämne så nu jävlar blir det ingen sömn i natt utan nu ska fingrarna glöda och hjärna få arbete på turbofart, för nu ska det planeras lektion!

Förutom att haft ångest, varit på skolan, ångesten har gått över så har jag ätit middag med Sus på max.=) Var mkt gott och sen for vi och jobbade tillsammans, vilket är trevligare än att jobba själv och det går så mkt fortare!

Nu ska jag forsätta med lektionen, vill kunna lektionen bra på torsdag så jag slipper plugga på torsdagkväll och istället kan träffa P som förhoppningsvis är frisk då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar