fredag 20 november 2009

Ny blogg!

Min förra blogg blev knäpp och nu gör jag som många andra och byter till blogspot.
Var ett tag sen jag skrev men har varit mkt den senaste tiden, plus att jag blev sjuk IGEN , bland annat förra helgen när min bror var på besök. Vad har hänt? Jag som aldrig brukar vara sjuk, och nu har jag varit sjuk 2 gånger på en månad.

Annars är det sjukt mkt i skolan nu, den här delkursen har dom verkligen bara öst saker på oss. Nästa fredag ska jag ha en lektion för ca 20st om Kompetensutveckling i kunskapsföretag. Good luck Emelie. Kommer ha ångest med stor Å om jag inte får någon ordning och kommit på vad jag ska snacka om. Vi ska för tusan inte bli lärare, vi ska bli Personalvetare!!!!

Annars leker livet på, har underbara vänner och en annan speciell person i mitt liv som gör att jag orkar ta mig igenom alla tunga böcker!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar