torsdag 26 november 2009

Imorgon smäller det....!!!

Imorgon kommer jag att ha min 45min lektion, herregud säger jag bara. Men jag blev klar med manuset igår och nyss med PM:et så det här ska nog gå bra.
Ska gå igenom det några gånger innan jag och sus ska och jobba sen gå igenom det någon gång innan P kommer hit ikväll och sen imorgon bitti. Då fasen måste jag kunna det!
Så vill ni höra om kompetensutveckling i kunskapsföretag så välkommen till imorgon kl 10.15 ;) Hahah asså helt seriöst, kunde man inte fått en roligare ämne ! Däremot ser det ut som många kommer att vara lediga imorgon ( vilket jag förstår för det är verkligen booorrrinnnggg ämnen imorgon så få se hur stor min klass blir)

Längtar iaf till lördag för då blir det party, jag är peppad som bara den. Måste ju fira att helvetesveckan är över! Förförfest med Sus och Emelie för att sedan dra till Emma och mange!=) Ps: Sus jag har köpt färg nu så du har inget val ;) ) .DS

3 kommentarer:

  1. Hoppas allt gick bra! Shit vad jag är avis på att du snart gjort på ditt läskiga! Tror iallafall att du var bäst i klassen :P

    SvaraRadera